innocent love


se zice ca un film bun se recunoaste inca de la inceput; la fel si o carte..pacat ca atunci cand vine vorba de viata, nu e chiar asa..daca e sa ma gandesc, viata mea a avut un inceput destul de promitator..oricat de socant poate parea, prima dragoste am cunoscut-o la 7 ani. asta dupa o relatie mai mult sau mai putin semnificativa - de un an - in timpul gradinitei. L-am cunoscut in curtea scolii, in prima zi de scoala. am stiut! de cum ne_am intersectat privirile asa ca in clipa urmatoare ne_am unit si mainile. De atunci.. ma astept ca dragostea sa se manifeste si acum in acelasi fel ..desi desigur ca acum nu ar fi suficient niste ochii albastri incadrati de un zambet larg...bine_nteles ca s-ar pune in discutie si preferintele sociale, religioase, artistice, intelectuale, sportive, etc etc etc..lista e atat de lunga..cu atat mai lunga cu cat ochiii sunt mai putini rapitori..cum sade scris si in kama sutra ..primul nivel al legaturii amoroase e dragostea ochilor ..ultimul e moartea ..ma rog sa revenim la ganduri mai senine..
so dupa cum ziceam, viata a inceput bine..;la doar 7 ani ne bucuram de binefacerile unei relatii sanatoase, eu si un barbatel de care eram mandra, atrasa si mai ales indragostita din toate punctele de vedere. Avea 7 ani ca si mine ...si spre deosebbire de acum, inainte sa il cunosc si sa cad in vrajile sentimentului, nu aveam nici o lista de calitati pe care respectivul norocos ar trebui sa le indeplineasca si totusi indeplinea aproape toate calitatile pe care le caut acum ..dar cel mai important ..avea ceva in plus ceva ce nu gasesti asa de usor..ceva ce imi dadea impresia ca ma cunoaste de mai demult, din tipuri stravechi..dintotdeauna.

.se zice ca e necesara si o anumita disponiblitate ca sa te indragostesti.ei bine eu o aveam..de ce? nu mi-e f clar nici mie, o fi fost de la toate povestile cu printi si printese pe care de abea asteptam sa le traiesc ..si nicaieri nu scria ca printesa avea 14 ani cand l-a cunoscut pe print sau ca s-au casatorit de abea dupa 18 ani ca asa e mai bine...oricum ar fi fost imi dadeam seama ca nu putem face nunta imediat..asa ca aveam de gand sa astept caci eram convinsa ca el este sortitul ..ce ciudat imi pare sa imi aduc aminte..sortitul meu tocmai s_a casatorit cu a doua lui sortita..si de cand ne-am despartit am incercat multe tipuri de dragoste ..dar nici una nu a fost asa de dulce si de sigura ca aceea...


azi m_am saturat de dragoste ..e timpul sentimentelor mai putin complicate...so screw love and give me some sugar!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire