robotizare

eu ma duc sa-mi vindec sufletul si ea vrea sa-mi vindece creierul

e femeia saman, are in spate un dulap nesfarsit de solutii si medicamente.

daca mi-as "vindeca" creierul...as omora sufletul, sau el dintr-odata ar fi fericit ...ca un copil caruia i s-ar da o noua jucarie...?
cum poate sufletul sa fie fericit cu o pastila ?

- dar sufletul meu are nevoie sa sufere...are de ce sa sufere....ii este dor!!!!!!

- nu-i nimic, pentru dor si melancolie avem ceva homeopatic cu mai putine efecte secundare, imi raspunde reasigurandu-ma.

suntem creiere umblatoare, disfunctionale...mergem la doctor, ne bagam in priza si ne reconfiguram procesele ?

discutie intre un om si un om-robot:

- azi m-am trezit asa cu o stare...simteam ca ceva nu merge, ca ar trebui sa schimb ceva...

- ah da, am trecut si eu prin asta, mergi la centrul 203 au totul in materie de readaptare la prezent si reapreciere a ceea ce avem...nu e nevoie sa schimbi..un mic proces te va face sa te simti perfect din nou.

- ha...? dar simt ca ma atrage marea, o visez in fiecare seara

- e doar o lipsa de lumina care are efecte nocive asupra creierului, am inteles ca exista un centru de luminoterapie - in cateva minute te face ca nou...

- dar m-am gandit sa merg cam peste 2 luni in thailanda, sa ma bucur de soare

- da, expozitia la soare iti va face bine, te vei simti incarcat si inspirat dar vei suferi inca 2 luni de flux de idei redus, somnolenta, atacuri de panica.

-hmmm...cred ca o sa astept totusi sa merg in thailanda.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire